Wyzwanie Tematyczne - Żywioły: Woda



Czas trwania: 15.12 - 1.01.2012r.
 Kolorystka: dowolna
Forma: Biżuteria

Zeus błyszczący, czyli Ogień,
życiodajna Hera, czyli Powietrze,
Aidoneus, czyli Ziemia
i Nestis, czyli Woda.
Wszelkie powstawanie, 
to łączenie się i rozdzielanie
tych czterech elementów.
Empedokles. 

Woda, jako żywioł to ruch i zmiany. Nieustannie przeistaczając się, wyobraża zmienność naszych nastrojów, włada naszymi zdolnościami, wyobrażeniami, inspiracjami, snami, doznaniami pozazmysłowymi, uczuciami. Oczyszcza, sprzyja płodności i miłości. 
Kolorem wody jest błękit. Ale nie tylko... 

Ciało ludzkie składa się w 90% z wody - pokażcie nam więc, 
co Was buduje, z czego się składają Wasze ciała, 
jak Woda wpływa na Waszą kreatywność i zdolności. 

Zapraszamy!




Nagrodę sponsoruje:




Bon upoważnia do zakupów w sklepie internetowym BazarDekoracji.pl na kwotę 50 zł.


Jeśli bierzesz udział w wyzwaniu, wklej i podlinkuj poniższy baner na pasku bocznym swojego bloga.


Zapraszamy!


Nurrgula



22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy! :) Pamiętaj o dodaniu prac za pomocą Linkette. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;-)
    http://a-arachne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja wezmę chętnie udział w wodnym wyzwaniu, na które zrobiłam niebiesko-czarne kolczyki sutasz - "Dark Sea". :)
    Jako, że każdy uczestnik może wystawić do 3 prac, raczej na tej jednej się nie skończy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :)
    roma_sk@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaję drugą pracę - kolczyki i wisior "Bursztynowe muszle". Komplet wykonałam wyginając i młotkując miedź na kształt muszli oraz wplatając w nią bursztynowe koraliki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry wieczór! Ja również zgłaszam udział w wyzwaniu. Klucz do interpretacji mojej pracy, czyli jaki związek ma ta praca z wodą, znajduje się na blogu. :) Pozdrawiam! Renia
    rene.art.xx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorzucam jeszcze jedną pracę - kolczyki. Renia

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wreszcie zdążę się zgłosić. Za każdym razem wpadam na wyniki ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. witam serdecznie, kolia oraz bransoletka nareszcie gotowe...ufff... oczywiście wyrażam chęć wzięcia udziału w kolejnym Wyzwaniu Kreatywnego Kufra:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się do konkursu :)
    http://www.mim.szkatulka.org.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam swoją pracę, pozdrawiam - floressy

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. Rzutem na taśmę dołączam swój naszyjnik do konkursu.
    szejka.anna@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dołączam się z moją Królową Mab,którą tak wysławiał Merkucjo w "Romeo i Julia" Szekspira, może dzięki niej w końcu wyśnię mój sen o morzu ;)
    kinka1996@wp.pl

    Pozdrawiam i życzę wszystkim tuzaglądaczom oraz organizatorkom miłego, pełnego kreatywności Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do wyzwania!
    beretta4@wp.pl
    http://beretta-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodaję jeszcze jedną, trzecią i ostatnią pracę. Tym razem spinka sutasz z bursztynem i masą perłową.

    OdpowiedzUsuń
  17. adresu zapomniałam napisać ;)
    esfloressy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. i jeszcze jedna praca, jeśli nie jest zbyt późno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jest za późno - prace można było dodawać do 24.00, 1 stycznia, także zdążyłaś. Dziękujemy bardzo za wszystkie zgłoszenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Biżuteria Moja Pasja2 stycznia 2012 12:31

    Mój adres mailowy: sztuka2011@wp.pl
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja głupia, maila nie podałam. Mogę jeszcze? agata.ism@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. oj ja też nie podałam chyba pod tym wyzwaniem maila: amarant.art@gmail.com chociaż wystarczy kliknąć na mój nick :)

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy