Wyzwanie KontrasTon - Czerwony&Niebieski



Czas trwania: 1 marzec ~ 15 marzec 2012 roku
 Kolorystka: czerwony i niebieski
Forma: biżuteria


Po raz kolejny w Kufrze gości wyzwanie z serii KontrasTon.
Tym razem chciałybyśmy zobaczyć Wasze prace w kolorach czerwonym i niebieskim.
Połączenie tych kolorów może obrazować walkę wody z ogniem.
Pokażcie nam swoje pomysły na kompozycje tych kolorów.

Nagrodą główną w wyzwaniu jest: 
- bon o wartości 50 zł.
Sponsorowany przez SklepBukowiec


Dodatkowo wyróżnienie niesie ze sobą:
- bon na 10% zniżki.

Sponsorowany przez BazarDekoracji


Zgłaszającym przypominamy o pozostawieniu pseudonimu oraz adresu e-mail w komentarzu.
Nowych uczestników prosimy o zapoznanie się z REGULAMINEM.

Jeżeli bierzesz udział w wyzwaniu, wklej i podlinkuj baner wyzwania 
na pasku bocznym swojego bloga.

Przykładowe prace Projektantek: 
A oto prace Uczestników wyzwania: 


44 komentarze:

  1. Może i mi się uda coś w tych kolorach wytworzyć i dodam swoja pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ MAGIA kolorów... Potęga w niej tkwi ♥
    czarodziejki wyzwaniowe, czarodziejki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się i ja:)
    martyna.art@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam swoją pracę - bransoletka
    angeluSSgv@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja zgłoszę moją pracę
    wiolinka83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam swoja broszkę ;)
    http://gaale-mojagaalerija.blogspot.com/2012/03/czerwony-niebieski.html

    pozdrawiam GaalE

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam moją bransoletkę
    moniska53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam korale.
    http://natanna-mojepropozycje.blogspot.com/2012/03/czerwony-i-niebieski-wyzwanie-kontras.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mosca się zgłasza!
    anwilczkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ponownie z inną pracą:)
    moniska53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zawitałem tu przypadkowo ale jeśli mogę to chętnie zostanę na dłużej. Niestety na chwile obecna nie mam nowej propozycji biżuteryjnej w tym zestawieniu kolorystycznym choć często takowe stosuje, bo to 2 cudne kolory i wbrew pozorom świetnie razem do siebie pasują. ale następnym razem chętnie wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja się zgłaszam :)
    Koralik (koralik-owe-cuda.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak jaka gapa ze mnie nie podałam meila: koraliki.kolczyki@gmail.com

      Usuń
  14. Zgłaszam swoją bransoletkę :)
    gorecka.d@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam i swoją pracę: http://srebrnolistka.blogspot.com/2012/03/czerwono-niebieski-kontraston.html
    srebrnolistka@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam swoją pracę :)
    Pozdrawiam - floressy
    esfloressy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam swoje prace:D
    I obiecuję, że to juz wszytsko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Konkurencja coraz większa, ale i ja spróbuję swoich sił :)
    Pozdrawiam - Bagintoszka
    agata.gamza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też skromnie zgłaszam swoją pracę, choć jestem początkujący w biżuterii.
    tengel27@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Udało mi się :)
    Zgłaszam moją branzoletkę
    majalena79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. hej, pierwszy raz tu się zgłaszam, fajnie coś zrobić dla zabawy :)
    http://szkatulkaami.blogspot.com/
    szkatulkaami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. TO i ja tak skromnie się zgłoszę z moją brochą.
    kilkascian.blogspot.com

    zmalowanalala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam drugą bransoletkę :)
    Koralik (koraliki.kolczyki@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam :)
    icobytu@gmail.com
    http://icobytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, to broszka jest, nie dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam swoją bransoletkę do wyzwania. Nie posiadam bloga, ale więcej zdjęć mojej pracy można zobaczyć tu: https://picasaweb.google.com/107809481270169774038/BizuteriaIInne# . Mój mail to ka.ma.mi@wp.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się i ja aniolowo24@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się, pracę wysłałam na maila. Moje blogi to www.grandziolka.fbl.pl oraz www.lore-art.blogspot.com
    Bannerek dodam lada moment podobnie jak zdjęcia broszki. :)

    Mój mail to szarunia@gmail.com skąd wysłałam zdjęcie. ;)

    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :) Pseudonim : lemontree
    Adres: madzialennka@o2.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się.
    Modrak
    http://modrakcafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zgłaszam moja broszkę wykonaną szydełkiem z czerwonego akrylu , ozdobioną niebieskim koralikiem . Mirka- mirellaj;
    e-mail
    mirellaj@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam swoją pracę:)
    rkmadamer1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I na ostatku zgłaszam się ja :)
    dairinn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Również się zgłaszam :)
    wera9115@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja tak na ostatnią chwilę się zgłoszę ;))
    agata.ism@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam wisior
    beretta4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Dołączam się i ja.
    ot1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam nitkową bransoletę
    beretta4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam modułowy naszyjnik
    beretta4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja się zgłaszam z naszyjniko-wisiorem, pozdrawiam :)
    asiab18@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. z każdym wyzwaniem coraz większa konkurencja, no ale łatwiej być nie może :) zgłaszam się z bransoletką :)

    artbin80@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy