Wyzwanie Tematyczne - Smaki: Słodki


Słodycze, słodkości, cukieraski! 
Wyzywamy Was na słodki pojedynek!
Pokażcie nam biżuterię słodką jak dojrzałe truskawki, gwiazdki anyżu, sernik babci, wata cukrowa...  
Jakie są Wasze ulubione słodycze? Co kojarzy Wam się ze słodkością?
Wymieszajcie to wszystko razem i stwórzcie coś tak słodkiego, że aż bolą zęby...

~~~


Czas trwania: 15 sierpień ~ 1 wrzesień
Forma: biżuteria
Kolorystyka: dowolna




I nagroda bon o wartości 50 zł, sponsorowany przez sklep: ToCoKocham

II nagroda bon o wartości 25 zł, sponsorowany przez sklep: Bazar Dekoracji

III nagroda  bon o wartości 10 zł, sponsorowany przez sklep: BeadingPL

~~~

I wyróżnienie bon na 10% zniżkę, sponsorowany przez sklep: Bazar Dekoracji

II wyróżnienie bon na 10% zniżkę, sponsorowany przez sklep: Kadoro

III wyróżnienie bon 5% zniżkę, sponsorowany przez sklep: BeadingPL

~~~

Powodzenia!

Nowych zgłaszających prosimy o zapoznanie się z REGULAMINEM.

Jeżeli bierzesz udział w wyzwaniu, wklej i podlinkuj baner wyzwania 
na pasku bocznym swojego bloga.

~~~


Przykładowe prace Projektantek:  

29 komentarze:

  1. Czy pracę można wykonac z masy termoutwardzalnej ?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma opcji żebym nie wzięła udziału!
    btw, do kiedy jest aktualne wyzwanie? bo miejsce na datę jest nieuzupełnione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe przeoczenie. :) Oczywiście do 1. września do północy. :) Zapraszamy!

      Usuń
  3. Witajcie ;-). Raz jeszcze spróbuję swoich sił ;-). Zgłaszam dwa naszyjniki. Mam nadzieję,że się Wam spodobają. Miłego wieczora,Grzegorz. Mój email to GREGORIUS2005@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Banerek już podlinkowany, miłego wieczora, Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja znów dołączę do zabawy. Kolczyki już dodane :)
    karola0885@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam mój komplecik miodowy mój mail wiolinka83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak trochę nie w temacie wyzwania:) Czy teraz, po zmianie systemu dodawania prac nie będzie już można zobaczyć z jakiego bloga pochodzi praca? Zawsze kliknięcie na pracę przekierowywało do konkretnego bloga, a teraz jak klikam wyświetla mi się tylko zdjęcie. Może coś źle robię? Szkoda by było gdyby zniknęła ta możliwość, bo już tyle ciekawych blogów odkryłam dzięki kufrowym wyzwaniom. Poza tym zawsze chętnie czytałam co autorka danej pracy miała do powiedzenia, szczególnie w wyzwaniach tematycznych, bo w nich skojarzenia nie zawsze są oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój komentarz dał nam dużo do myślenia. Postanowiłyśmy wrócić do wcześniejszej wersji. Należy jednak pamiętać, że chcąc zgłosić więcej niż jedną prace, należy każdą z nich umieścić w osobnym poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jeśli już wszystkie umieściłam w jednym?

      Usuń
    2. Ponieważ zasada ta pojawiła się w trakcie trwania wyzwania nie masz się czym martwić, prace zostały dodane w inny sposób. W takiej sytuacji mogę umieścić odnośnik do Twojego bloga tylko do jednej pracy.

      Usuń
    3. To jak teraz można przejść nie tylko do zdjęcia, ale całego bloga?

      Usuń
    4. Można przejść do bloga po kliknięciu w zgłoszoną prace, niektóre mogą nie posiadać adresu bloga z powodu dodania prac przed zmianami.

      Usuń
  9. Bardzo podobaja mi sie dokonane zmiany, blog jest w tej chwili niezwykle czytelny i przejrzysty :) Sa zdjecia prac, wszystko wczytuje sie blyskawicznie i nie ma zadnych problemow :) SUPER! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy coś robię źle? Dlaczego przy moich pracach pokazuje się czerwony krzyżyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony krzyżyk pojawia się zawsze po dodaniu pracy, jest to funkcja programu umożliwiająca Ci samodzielne usunięcie pracy w razie takiej potrzeby. Nie masz się czy martwić, wszystko jest ok.

      Usuń
  11. Mam pytanko, u mnie na dole jest napisane, że za 4 godziny zakończy się możliwość dodawania prac. Czy nie powinno to trwać do 1 września? Mam jeszcze niedokończone prace, które chciałabym wystawić w tym wyzwaniu, bo byłam przekonana że trwa do końca sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, wkradł się jakiś błąd. Dziękujemy za uwagę. Datę już zmieniliśmy i program będzie działał tak jak powinien do 1 września.

      Usuń
  12. banerek wyzwania umieszczam na blogu w zakładce z wyzwaniami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm ok :) I ja pierwszy raz wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam swoją pracę, pastelową bransoletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciała bym zgłosić do wyzwania dwie prace, które stanowią komplet. Jest to bransoletka i kolczyki. Niestety zdjęcia umieściłam w jednym poście i rozumiem, że można dodać tylko jedno zdjęcie z linkiem do konkretnego posta . Jak w takim układzie mam zgłosi drugą pracę? Z regulaminu wynika ,że dopuszczalna jest tylko jedna forma biżuteryjna. Rozumiem więc , że zamieszczenie fotki kompletu biżuterii jako jednej całościowej pracy jest niedozwolone. Co robić w takiej sytuacji ? Swoją drogą trochę szkoda, że niemożna zgłaszać kompletów jako całościowej pracy, bo przecież jeśli poszczególne elementy (np.kolczyki, wisiory, bransoletki, czy naszyjniki) mają wspólne cechy i tworzą spójną i harmonijną całość to powinny być tak traktowane. Może by ogłosić jakiś ambitne wyzwanie na czadowy komplet, taka zagwozdka na kreatywność aby nieco podnieść poprzeczkę. To tylko taka mała sugestia oczywiście :) Tym czasem zgłaszam na wyzwanie kolczyki - koralikowe kulki . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji należy zgłosić prace za pomocą osobnego zdjęcia a zamiast adresu URL posta, podać adres bloga lub powtórzyć link do zdjęcia. Dziękujemy za uwagę odnośnie kompletów, przemyślimy zorganizowanie takich wyzwań.

      Usuń
  16. Po raz pierwszy biorę udział w zabawie ale po prostu nie mogłam się oprzeć wyzwaniu:) Banerek już wstawiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) były już wyniki z tego wyzwania ?? bo nie znalazłam nigdzie a nie chcę przegapić bo jestem bardzo ciekawa ... tyle cudownych prac było :)

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy