Wyzwanie KolorTon - Niebieski

Przed nami niebieskie wyzwanie. 
Zainspirujcie się paletą barw zamieszczoną po lewej stronie i stwórzcie iście niebiańskie...ekhm...niebieskie cuda. 
Czekamy!

Czas trwania: 1 wrzesień ~ 15 wrzesień
Kolor: niebieski
Forma: biżuteria













I nagroda bon o wartości 50 zł, sponsorowany przez sklep: Kadoro

II nagroda  bon o wartości 30 zł, sponsorowany przez sklep: Jolinka

III nagroda bon o wartości 25 zł, sponsorowany przez sklep: Bazar Dekoracji

IV nagroda  bon o wartości 20 zł , sponsorowany przez sklep: Jolinka

V nagroda  bon o wartości 10 zł , sponsorowany przez sklep: Beading

VI nagroda  bon o wartości 10 zł, sponsorowany przez sklep: Jolinka


~~~

Powodzenia!

Ps.
Nowych zgłaszających prosimy o zapoznanie się z REGULAMINEM.
Jeżeli bierzesz udział w wyzwaniu, wklej i podlinkuj baner wyzwania 
na pasku bocznym swojego bloga.
~~~
Przykładowe prace Projektantek:  

Annalice


11 komentarze:

  1. Hmmm... może ja się w końcu skuszę na jakieś wyzwanie....

    OdpowiedzUsuń
  2. miauuuu, jakie piękne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat mam sznurki w tych kolorach ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie mam do zaoferowania nic wyjątkowego, ale pokażę, czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i ja się skuszę, mam nawet pomysł :) choć widzę, że w sutaszu jest poważna konkurencja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to hop! Moje pierwsze wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень хочу снова участвовать, но не успеваю закончить работу. Ну это ничего!!! Будут другие задания!!! Всем участникам успехов и победы!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ błękitnie się zrobiło i ja też zgłaszam się z bransoletką, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy