Wyzwanie KolorTon - Zielony


Kolejne wyzwanie z serii KolorTon.

Czas trwania: 1.11 - 15.11.2011r,
Kolor podstawowy: zielony,
Kolory dodatkowe biały, czarny, srebrny, złoty, miedziany
Forma: Biżuteria.


Nagrodę sponsoruje



Bon upoważnia do wykonania zakupów w sklepie internetowym BazarDekoracji.pl na kwotę 25 zł w okresie 4 miesięcy od jej otrzymania.


Jeśli bierzesz udział w wyzwaniu, wklej i podlinkuj poniższy
baner na pasku bocznym swojego bloga.



Wykonane przez Was prace zgłaszajcie za pomocą Linkette (Add your link na końcu posta)
Name – imię lub pseudonim
Image Link – link do zdjęcia z pracą
oraz
Website Link – link do konkretnego posta Na Twoim blogu
Jeśli nie posiadasz bloga a chcesz wziąć udział w wyzwaniu wyślij zdjęcie swojej pracy na projektantkikufra@gmail.com








17 komentarze:

  1. A ja mam pytanie :) Czy kolorem dodatkowym może być miedziany? ;p Bo już kiedyś chciałam wziąć udział w wyzwaniu, ale nie wiem czy moja miedziana biżuteria się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo trafne pytanie =) Cieszę się że napisałaś. Oczywiście że się nada, jakoś umknęła mi taka ewentualność kolorystyczna ale już ją wprowadzam w życie i serdecznie zapraszam do zabawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja też muszę (!) wziąć udział, bo zielony to mój najulubieńszy kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodnie z nowym regulaminem piszę tutaj, że biorę udział:)
    poza tym, nie wiem czy wiecie, ale klikając w banerek z wyzwaniem odsyła do poprzedniego wyzwania a nie tego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pando-ra, rygorystycznie przestrzega będziemy od następnego wyzwania. Pamiętaj jeszcze o adresie e-mail w komentarzu bo o to głównie chodzi. Błędnego chochlika który się wkradł już naprawiłam i bardzo dziękuję że zwróciłaś na niego uwagę =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako ze nie "dorobilam sie" jeszcze wlasnego bloga, zdjecie mojej pracy dolaczylam ot tak zwyklym linkiem. Mam nadzieje ze moja bransoletka spelnia kryteria wyzwania. Chetnych do komentowania zapraszam na swoj email nucha59@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. mam długi weekend, to może wreszcie coś wykombinuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i jest! udało mi się zdążyć ;-)
    asja.arachne@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podążając za regulaminem zgłaszam, że się zgłaszam. Podziwiam świetną biżuterię konkurentek zgrzytając zębami z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze do północy możecie zgłaszać swoje prace na zielone wyzwanie. :) A niebawem pojawi się kolejne... Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam zielona bizuterie ale z pomaranczem :( wiec sie nie nada na ten konkurs :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Doczytałam regulamin :) Zgłaszam się więc komentarzowo do wyzwania oraz pozostawiam adresik kontaktowy: koraliki.sol@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zieleń :) Mam nadzieję, że kolor morski się liczy? Właśnie dodałam fotkę z moimi kolczykami. Proste są, ale zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uf a myślałam że nie zdążę, zgłaszam się do wyzwania (mój mail koraliki.kolczyki@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zglosiłam się i ja, choć nie wiem czy uznacie moje zgloszenie, bo linkette dziala jeszcze, ale w komentarzach wyczytałam, że do pólnocy wczoraj można było zgłaszać prace, zaryzykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłoszenie przyjęte jak najbardziej =). Ktoś tu pisząc komentarz zjadł jeden dzień ;)

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy