Wyzwanie Tematyczne - Żywioły: Duch


Duch, eter, znany pod wieloma nazwami.
Ogarnia wszystkich i wszystko.
Duch jako Żywioł spaja ze sobą pozostałe cztery żywioły,
łączy je w całość, jednocześnie pozwalając zrozumieć każdy z osobna.
Pozwala odkryć i poznać Źródło.

To przedostatnie wyzwanie z serii Żywiołów.
Wykorzystajcie tą wiedzę i pokażcie nam swoje prace ilustrujące Waszego Ducha.


Czas trwania: 15.11 - 01.12.2011r.
Kolorystka: dowolna
Forma: Biżuteria.





Nagrodę sponsoruje


Bon upoważnia do wykonania zakupów w sklepie internetowym BazarDekoracji.pl na kwotę 25 zł w okresie 4 miesięcy od jej otrzymania.

Jeśli bierzesz udział w wyzwaniu, wklej i podlinkuj poniższy
baner na pasku bocznym swojego bloga.



POWODZENIA!

Nurrgula



Annalice




12 komentarze:

  1. Mam pytanie - czy biżutek biorący udział w wyzwaniu w kreatywnym kufrze może też (w tym samym dniu) zostać zgłoszony na wyzwanie organizowane na innym blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodalam mojego Ducha..... ktory jest jak zwiewny motyl o ognistym temperamencie. Komplecik z wykorzystaniem elementow ze srebra tybetanskiego i sieczki koralowca. Jestem do zlapania pod emailem nucha59@wp.pl..........pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nucha dziękujemy za udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to jestem i ja ;-)
    http://a-arachne.blogspot.com/
    kontakt:
    asja.arachne@gmail.com
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. również postanawiam spróbować! a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a i jeszcze mój e-mail: madziusiek19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim duchem jest Biała Dama strasząca w zamczysku :)
    Mój e-mail: kinka1996@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam o adresie mailowym madapith@go2.pl.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepraszam, za brak komentarza, juz sie poprawiam :)]
    mój mail roma_sk@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. mój mail krat.bizuteryjnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Więcej zdjęć mojej pracy znajdziecie na moim blogu :)
    Kontakt: mizuhanome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy