Wyniki wyzwania Tematycznego - Ziemia

Witajcie, nadszedł czas na wyniki pierwszego wyzwania. Zdecydowałyśmy że wyróżnienie otrzyma Nurrgula za wykonanie przepięknej bransoletki której zdjęcie pozwoliłam sobie zapożyczyć, mam nadzieje że nie będziesz się bardzo gniewać.




W podziękowaniu za wykonanie tak wspaniałej pracy otrzymujesz wyróżnienie, dostępne na podstronie Wyróżnienia, oraz zestaw do tworzenia biżuterii.

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom zabawy! Dla Was również dostępne są podziękowania na podstronie Wyróżnienia. Możecie je umieścić na swoich blogach jako dowód naszego uznania dla Waszej pracy.

Gratuluję zwycięzcy i pozdrawiam serdecznie wszystkich Uczestników zabawy!

6 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję! :) To moje pierwsze wyzwanie i na dodatek wygrane! :) Dziękuję szanownej Kapitule za przyznanie mi nagrody. Pozostałym uczestnikom serdecznie dziękuję za zdrową i porządną konkurencję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Nurrgula. Twoja bransoletka jest po prostu boska. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletkę podziwiam jak i inne prace Nurrguli, są niepowtarzalne i oddają jej osobowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna ta Twoja bizuteria,swietny blog!
    zapraszam do odwiedznia mojego bloga i na Candy:
    http://jewellerybijou.com/candy/
    pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Magi i Zdolność-tworzenia dziękuję Wam bardzo! :) Niesamowicie miło się czyta takie słowa o swoich pracach... Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni, bransoletka jest na prawdę śliczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy